måndag 12 april 2010

Kastanjesländan


Detta är en liten slända som blev klar för ett tag sedan. Den väger 28 gram utan ull och är riktigt trevlig att spinna med. Tyngden är av kastanj och tenen av björk, som vanligt. Storasyster E har här spunnit vit BFL, det mjukaste man kan tänka sig.

Idag är det två månader kvar tills jag tar studenten, det känns helt avlägset men samtidigt väldigt, väldigt nära. Jag kommer att vara lite frånvarande närmsta veckan eftersom den skriftliga delen av mitt projektarbete ska bli klar och allt ska lämnas in. Men, jag lovar att återkomma så snart som möjligt!

5 kommentarer:

  1. Din blogg ser lite konstig ut på min skärm. Bara två inlägg och tomt överallt... inga länkar eller så på sidorna. ..

    SvaraRadera
  2. Vilken fin slända!

    Lycka till med allt skoljobb denna vecka...å ta många stick å te pauser då går det lättare att koncentrera sig.

    Å angående problemen i explorer mfl. så kanske du borde maila supporten för "blogspot". Kan tydligen också ha å göra med att den som kikar har en äldre webbläsare...alltså inte nyligen uppdaterad! Firefox funkar det iaf utmärkt i :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Carola: Tack! Det är åtgärdat nu, hoppas jag.

    Joanna: Tack! Haha, det är klart!
    det var något med html-kodning, jag har skrivit om inlägget som krånglade, nu går det bra! : D

    SvaraRadera
  4. jopp. nu ser det bra ut igen!!

    SvaraRadera
  5. Tjusigt, både garn och slända. Tänk när jag kan spinna så där tunnt och jämt. :)

    SvaraRadera